Veel gestelde vragen

MIJN KUNSTWERK

Kan ik een voorbeeld zien voordat ik betaal?

Nee dat gaat helaas niet. Je krijgt binnen 24 uur na bestellen een voorbeeld van jouw kunstwerk en daar mogen nog kosteloos wijzigingen aan verricht worden.

Kan ik het voorbeeld nog wijzigen?

Aan het voorbeeld zelf kunnen ongelimiteerd  wijzigingen verricht worden.


Wil je een nieuwe foto of kostuum?

We begrijpen dat het moeilijk is om op voorhand in te schatten hoe het eruit gaat zien. Daarom kunnen we, per figuur, éénmaal gratis een nieuwe foto óf portret veranderen. Daarna kost dit €10,- per wijziging.


Dit komt omdat onze artiesten bij elke nieuwe foto of portret, opnieuw onze bewerkings technieken en overvloei processen moeten gebruiken

Kan ik het formaat en/of materiaal nog aanpassen?

Dat kan altijd. Stuur een mailtje met je ordernummer naar service@lavistique.nl.

Doen jullie alleen katten en honden?

Elk dier waar een foto van gemaakt kan worden kan op een van onze portretten!

Is mijn foto goed genoeg?

Klik hier om de foto richtlijnen te bekijken

Ik zie nergens een bevestigingsmail, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Check eerst of deze niet in de spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Mail dan naar service@lavistique.nl.

Kan de achtergrondkleur veranderd worden?

Als je in de notitie vermeld welke kleur achtergond je wilt houden wij daar rekening mee!

Mijn kunstwerk is beschadigd binnen gekomen, wat nu?

Stuur zo snel mogelijk een mail met een foto en ordernummer naar service@lavistique.nl.

Verzending

Wat zijn de verzend kosten en tijden?  

Wij leveren wereldwijd, levertijden kunnen variëren. Gemiddeld duurt het ongeveer 2-13 werkdagen voordat het kunstwerk binnen is vanaf het moment van bestellen. De levertijd voor jouw locatie kun je terugvinden op de product pagina onder de "Voeg toe aan winkelwagen" knop.

Verzendkosten zijn een vast bedrag wereldwijd: €6,95

Wij bieden gratis verzending aan voor orders boven de €100,-

Krijg ik een Track&Trace code?

Ja alle bestellingen versturen wij met een Track&Trace code. Deze, en alle verzend updates, ontvang je via de mail.

Waarom werkt mijn Track&Trace code niet?

Geen zorgen! Ons service team kan je updates geven over jouw bezorging. Mail naar service@lavistique.nl.

annuleren & retour

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren kan altijd. Wel verschilt de procedure aan de hand van de status van jouw bestelling:


Nog geen voorbeeld ontvangen?

Dan is annuleren kosteloos. Zorg wel dat je dit zo snel mogelijk laat weten.


Al wel een voorbeeld ontvangen?

Dan kost het €10,- (per bewerkt figuur) aan artiest kosten die wij hebben moeten maken.

Wat als ik het kunstwerk niet mooi vind?

Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar wij zullen er alles aan doen om je 100% tevreden te krijgen! 


Toch echt niet tevreden? Dat kan gebeuren. Lees het antwoord van de vraag hierboven wat dan de procedure is.

Ik heb niet ontvangen wat ik besteld heb?

Dat is vervelend! Stuur zo snel mogelijk een mail naar service@lavistique.nl. Wat je wel hebt ontvangen mag je weg gooien of bewaren.

klantenservice

Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op mijn mail?

Van maandag tot en met vrijdag proberen we altijd dezelfde dag nog te reageren. Als dat niet het geval is, reageren wij de dag er na.

Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Wij hebben geen klantenservice telefoonnummer. We hebben een live chat waar wij iedere werkdag tot 22:00 bereikbaar op zijn. Op zaterdag en zondag zijn wij tot 18:00 bereikbaar.

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur dan een mail naar service@lavistique.nl of stuur ons een live chat.